Bluepearl ohh hadi bakalım gazanız mübarek olsun 😂 biz geçen yazı armutla geçirmiştik ama yine sade meyve olarak yemiyordu, muhallebi olarak yiyordu. Bu yaz da öyle yesin de yeter ki yesin 🤦♀️ avokado ile muz da deneyebilirsin ikisini ezip, güzel oluyor. Benim oğlum sevmişti bir ara