Hep aynı saat olmaz ama aşağı yukarı belli olmalı. Ben 2,5 aydan itibaren oluşturdum uyku düzeni. Aylara göre uyanık kalma süresi var, bizimki 3. Ayda 1 saat uyanık kalabiliyordu ortalama. 3-4 uyku yapmalı. En son uykusu en geç 5 de kalkmalı, akşam 7 ile 9 arası da gece uykusuna yatmalı. Şuan benim bebeğim 5 aylık 2 aydır çok şükür uykumuz düzenli, atak dönemi bazı günler bozuldu tabiki ama yönetmek önemli. Sabırla beşiğin başından ayrılmadım, almadım uyumuyor diye. Şuan emziğini veriyorum perdeleri kapatıyoruz camdan bakıyoruz iyi geceler diliyoruz ve beşiğinde uyuyor 🙏