Duru61 merhaba hiçbirşey yiyemedim ac kaldım dogum sonrası cok kotu gecti kayinvalidem yuzune o vardi yanimda allahima sukurler olsun hep dua ettim sık sık emzirdik uyudum oglum uyudukca simdi benimde akıyor surekli ama oglum biberon tutmuyor icmiyor oyle sagamiyrm mecbur 6.5 aylik oldugu icin ek gida da aliyor cabuk doyuyor