Kahvedelisi Urazinannesi2808 ben sabah öğle akşam aç karnına veriyorum. Damla sayısı yasına göre değişiyor tabi
cydcvk Urazinannesi2808 hemde nasıl. Sabah kalkınca bakıyorum burnu tıkanık keyifsiz hemen suyuna damlatıyorum akşama bişeyi kalmıyor. Doktor 30 damla önerdi bize ama siz yinede doktorunuza sorun
Urazinannesi2808 cydcvk çok teşekkür ederim gerçekten içim rahatladı. Doktor fazlası karaciğerini yorar dedi de ondan sormak istedim Allah razı olsun 🥰
Urazinannesi2808 Busetmr üzüldüm gerçekten ben hasta olacak gibi olduğunda beş damla veriyorum ishal görmedim henüz devamlı kullanmıyorum. Doktor fazlası karaciğerini yorar demişti ondan sordum
Mayisannesi34 Urazinannesi2808 5 damla az oluyor 10 damla verebilirsiniz bebeğiniz büyük 😊 sabah akşam kullanın 1 haftadan uzun kullanmayın 😊
Mayisannesi34 Sudee96 ben kendime kullandım hasta olunca içiyordum. Zaten doğrudan çocuğa veriyoruz, süte karışması bir zarar olmaz diye düşünüyorum 😊 ama hamileyken kullanılmaz yazıyor prospektüste 😊