Didemars Aslında 15 güne kadar bebeklerde gaz diye bir şey yoktur,ayrıca bebekteki gaz annenin yediklerinden gecmez ben her şeyi yedim baharatlı ve acı hariç bolca da kimyon suyu içtim bebeğin olan gazını alıyordu bazı şeyleri sadece bilmediğimiz için endişe ediyoruz bende şok olmuştum duyunca ama yedikçe doğru olduğunu fark ettim