Fatmalisahin [silindi] isilik olabilir bizde de vardı o doktor kat kat giydirme dedi sizden bir kat fazla giyinse yeterli dedi
[silindi] Fatmalisahin ben 3 , 4 kat giyindiriyorum en az. O ara da uyku tulumları almıştım baya kalın onu giydiriyordum. Olabilir. İnşallah da odur
Fatmalisahin 2halime evet dogru diyorsun süt arttırıcı seyler yiyorum inşallah simdilik iyi gidiyor zaten doktorum 4 aydan itibaren pirinç unu meyve püreleri baslayabılırsın dedi