Busetmr Esen-1988 biz doğal yapan bir yer bulduk küçük şişelerde geliyor bize markettekileri almiyoruz genelde üzüm pekmezi kullanıyoruz geçende de Andiç aldım öksürüğü var diye
Esen-1988 Busetmr doğalını nasıl bulacam ben marketten alsam olur galiba koska markasının benim oğlum yedi ay on günlük bi sorun çıkmaz umarım
Busetmr Esen-1988 yoo çıkmaz niye çıksın biz toplu alışveriş yaptığımız için pekmezide ekletiyorum yoksa marketten de alınır
Kaderyas01 Mucizemsin21 yok ya ben dışardan almadım kendimiz yapmıştık ondan kullanıyorum oğluma size de afiyet olsun yarasın küçüğe 🥰
Satgiray Kaderyas01 evet canım 2 doktora sordum birisi kedni doktor u diğeri üniversite hastanesinde bir doktor şekeri yükselir dedi
Nisanurayten Kaderyas01 6. Ayinda kullanmaya başladık günde 1 tatlı kaşığı veriyorum bazen yogurdunun içinde bazen bebek biskuvisi ile bazen de tek veriyorum
Premsesannesi355 Kaderyas01 6 aylık olduk demir ilacı dokunduğu için hergun bir çay kaşığı pekmez başladık ek gıdaya gecemedik henüz emziriyorum