Kaderyas01 Bizimkide 20 gunlukkken enfeksiyon kaptı yoğunbakimda yattı 15 gün antibiyotik tedavisi aldı o zamandan beri sık sık hasta olur şuan 11 aylığız hala 3 haftada bir burun akar öksürük hiç geçmedi artık kroniklesti sanki sürekli oksurur öyle kriz gibi değil üst üste olmaz ama boğazını temizlemek ister gibi artık 1 yaşına yaklaşıyor diye bağışık sistemi güçlendirici verdi doktor onun öncesinde yapabildiğim tek şey bulunduğu yerleri bol bol havalandırmak odanın nem dengesini korumak birde bol bol burnunu enjektorle temizlemek çünkü burnu dolu oluncada öksürük yapıyor bide ben hiç emziremedim sütüm kesildi o hastanedeyken hep mama ile beslendi oyuzden üzülme ateş İshal yoksa zaten büyük ihtimalle oda alerjik yada bağışıklık sistemi yüzündendir bir süre devam eder böyle oğlum kadar olunca eğer sık hastalanması devam ediyor olursa sanada bağışıklık guclendirici damla yazarlar canım