Minnosunaannesiii evet memnunum pembe mikili olanı aldık ilk 6-12.0.5tog evin içi 24.25 derece uzun kolları zıbın ve pijama ile yatırıyorum hiç bi sıkıntı yaşamadım o küçülünce bu sefer düz gri patiksiz yine 0.5 tog aldım 18.24 bir kaç akşam giydi ayakları soğuk gelince çorap diktim şimdi misler gibi uyuyor