Minnosunaannesiii kızlarıma aldım bu sene memnunum büyük kızım 28 aylık odası 1 tık sıcak oluyor çok terlediği için 1.6 tog aldım içine sadece askılı zıbın giydiriyorum üstünü örtmüyorum küçük kızım 4,5 aylık yatak odan biraz serinliyor sabaha karşı ona 2.5 tog aldım onunda içine sadece askılı zıbın oluyor ve üstünü örtmüyorum yatak odamın derecesi genelde 22-23 sabaha karşı 19-20 oluyordur