Alperinannesiii aslında seneye düşünüyorduk (o da doktor sezaryen olduğum için 2 sene dediği için) ama annemin bana verdiği gaz ile eşime istediğimi söyledim. Onun için hava hoş dünden razıymış zaten 😅🙈 annem çok yardımcı oldu kızımda da Allah razı olsun bazı geceler ben uyumuştum dayanamıyorum artık annem kalkıp bakıyordu 6 aylık olana kadar sonra tek bakmaya başladım ☺️ İlk 6 ay zor oluyor biraz , oturmaya ve ek gıdaya başlayınca gerisi hemen geliyor daha rahat oluyor 🥰