Adetime 9 gün var bugün ile dün beta vermiştim meraktan erken mi oldu acaba çıkmadı birşey. İlk hamileliğimde adet günü vermiştim beta 46 çıkmıştı. İlk hamileliğimde ki belirtilerin aynını yaşıyorum ama adet ile aynı belirtiler olduğu için gebelik , anlam da veremiyorum. Çabuk yoruluyorum , karnıma adet sancısı gibi ağrı giriyor ve yumurtalıklarım ağrıyor sanki (bu hissi ilkinde de yaşamıştım), saatte bir tuvalete çıkmaya başladım vs. Erken gebelik testi aldım gelecek daha yolda. Ne zaman yapsam kesin sonuç alırım ? Benim gibi belirtiler yaşayıp hamile olduğunuzu öğrendiğiniz mi? Ya da olmadığınızı ?