minikcivcivinannesi anksiyete/kaygı bozukluğu gibi geldi bana. Her an kaygı halinde olman, sürekli korkman bir şey olacak diye. Bu kaygıların artmadan bi psikoloğa gitmelisin bence çünkü tedavisi zor olan bir hastalık değil. Çağımızın hastalığı gibi bir şey.