Kızlar içimde hep birşey olucak hissi var. Kızımı biri tutarken hep bişey olcak gibi geliyor. Babasına bırakıp duşa girsem bişey olcak gibi hissediyorum, anneme bırakıp 1 saat bi yere gitsem bişey olcak gibi. Kızımdan önceden yaşıyordum bunu , yolda yürürken hep bişey olcak gibi hissediyorum ne biliyim gelip biri bişey yapacak gibi. Hala böyleyim çok rahatsız oluyorum bu durumdan pisikolaga gitmek istiyorum.
Araba da giderken asla kapı kitli olmadan gidemem biri kapıyı açıp bişey yapar gibi geliyor aynı şekil asla cam da açık gidemem. Böyle yasamak zorluyor.
Böyle bişey yaşayan var mı. 😔