Ggercn garanti için beklemek iyi olur ama oldu da pat diye geldiler diyelim korkmaniza gerek yok öpüşüp sarilmayin camları açın oturun bir şey olmaz ben covid geçirdim eşime çocuğuma bulaşmadı ortak eşyaları ayırdık temas etmedik mesafeli durduk belirtilerim çabuk geçti karantinam bitti o zaman karantina 10 gündü doktora gittim o zaman sordum dışarıda maskeni tak evde öpme mecbur kalmadıkça temas etme dedi hiçbir şey olmadı ve doktor beni muayene etti terliydim dokundu sırtımı dinledi eldiveni var miydi dikkat etmedim onlu arkalı dip dibe durduk büyük risk olsa yapmazdı düşünüyorum çünkü zaten röntgen çekinecektim