Şimdi benim kayınbaba kaynana kaynım bunlar topyekün corona oldular . Normalde her hafta bize gelirler ( 😒 ) sağlık durumları çok iyi başları bile ağrımadı bende oyuzden bu hafta rahatım diye seviniyorum ( hastalarmış nekadar kötüsün seviniyorsun diyenler için bir parantez açayım . Sağlıkları çok iyi dediğim gibi başları bile ağrımadı . Görüntülü aramada kahkaha falan atıyoruz ). Şimdi şöyle birşey var 7 gün ya karantina süresi bunlar aha bitti deyip 7. Gün buraya gelirler korkuyorum acaba hala bulaş riski taşırlarmı diye ?