Sekiz aylık oğluma 3 gün önce lokal olarak yapıldı. Çok iyi geçti çok stres yapmıstım ya genel yapılırsa aç bırakmak zorunda kalırsam diye. Ama pipiden uyuşturup 5 dk içinde yapıldı bitti. Ne bardak koyduk ne bşy. İlk gün biraz mızırdandı 4 saate bir calpol verdik ve ağrı kesici kremını sürdük. Kremını sürerken ağlıyordu sadece. İkinci gün o da geçti. Çok şükür oldu da bitti maşallah🧿😃😃😃