Kaganseda ay ben de çok korkuyordum misler gibide baktım maşALLAH sadece altını değişirken durmuyor zorlandım her açmamda batikon döktüm elimi hiç değmedim bizim 16.günümüz bugün dikişler duruyor hala ama zararı yok hiç silerken dikkat ediyorım sadece ilk 1 hafta çok şişti sonra indi şuan düzeldi çok şükür kendi duş aldıkca düşcek dedi doktorumuz canım korkma biz onların annesiyiz en iyisini biz biliriz onlar için korktuğuna değmicek emin ol 1 hafta içinde şişlikde inince herşey eski halinde olcak ☺️