Biz 2 gün once yaptırdık oglum 38 günlük , ozelde çocuk cerrahı yaptı yaklasık olarak 20 dk kadar sürdü lokal aneztezi ile yapıldı , sünnetten sonra ilk çişini yaptıgı zaman agladı onun dısında cok sukur bir sorun yasamadık , fitil ve calpol yazdı doktorumuz fitili günder bir kere kullandık yarım fitil , calpolu günde iki kere verdim , sünnet oldugu gün ver ertesi gün pet bardak koyduk her alt açmada , bugunde bandajını actık bandajını acarken serum fizyolojik sıktık yumusattıgı için hemencecik acıldı bandajı bugunde kontrolümüz vardı hersey yolunda dedi , doktorların geneli ilk 50 günlükken onerıyorlar acı eşiği daha az oldugu için , ve iyi ki erken yaptırmısım gecti bitti cok sukur☺️