Oğlumu 9 aylıkken sünnet ettirdim dogurdugum özel hastanede.lokal oldu ve sünneti gerçekleştiren doktor psikolojik olarak etkilenmemesi adına oğluma kalın bir takım giydirmemi varsa emziğini sevdiği bir oyuncağı getirmemi istedi.gulerek gitti oğlum 15 dk sonra gülerek geri geldi.sadece sünnet sonrası ilk idrarda ağladı sonrasında hiç aglamadi ağrı kesiciye bile gerek duymadı siraliyordu zaten eve geldi yaramazliga kaldığı yerden devam etti. üçüncü gün dikişler attı beşinci güne hicbirseyi yoktu herşey olması gereken gibiydi.sukurler olsun çok büyüyordu gözümde ama sıkıntısız geçti iyileşme sürecemiz çabucak toparlandı oglum