Canım hiç korkma panik yapma ki hata yapmayasın benim de dün bitti karantinam 2 gün ateşi hiç gitmedi calpol veriyordum düşüyordu etkisi gidince tekrar yükdeliyordu sonra kendiliğinden geçti şuan az öksürük ve burun akıntısı kaldı. Çiğ sarımsak yedim kelle paça içtim sürekli imkanın varsa dene çok iyi geliyor , İnstagram da hastalanmsyan çocuk diye bi sayfa var onu takip et çok yararı dokunuyor inşallah cabucak geçer gider 🌸💖