Kızlar Pazartesi günü esimin testi pozitif cıktı bende salı test vermeye gittim eve gelen giden olmadı diye sükür benımki negatif kızıma gecmesin diye esimle hiç yanyana getirmedim odaya kapattık hep ordaydı ama kızım dünden önce ateslendi 39 u görünce artık acile götürdüm serum vs düşürdüler kan sonucları falan normal cıktı ama bi enfeksiyon varki atesi var dedi doktor gectimi acaba doktorada söyledim gecmiş olabilir ama korkma 4 gün sürüyo daha kolay atlatıyo bebekler falan dedi dün bisi yoktu bugun aznce gene 38.5 a kadar cıktı dus aldırdım calpol ve dolven verdm 3 saat arayla baska ne yapabılırım nekadar sürücek bu ates uzun oldu kusura bakmayın ama artık aglıcam caresizlikten 😭😭😭