Evden calisiyo lazim oldugunda zorlandigimda kesinlikle bakmaz ama uyutmaya calisiyim
gelir sever, bu ara cok yıprattı beni tamam evdende olsa calisiyo pcnn basinda durmasi lazim ama hicmi karima yardimci oliyim demez bi insan hicmi acımaz aksam olunca ya basar gider ya uyur nefret ediyorum cok sogudum buyuk kiizmla ilgilenmez adamla merhametli diye evlendim ama buyuk yanilmisim