Benim eşimde esnaf sabh 10 da dükkana gider akşamda 8 eve gelir sonrada taksiye çıkar gece 2 3 gibi gelir 3 çocuğum ikinsimde bakardı ama bunda bakmaya fırsatı yok hep ben bakıyorum bütün sorumluluk bende o kadar zor ve yorucuki bebeğim 3Ay 10 günlük doğru düzgün uyumuyor