Karantugce 50 günlük bizmkide. Aşırı ağlıyordu kitlenip kalıyodu ağlarken. Aile hekimimz Adaçayı yağı (acı elma çekirdeği yağı) olarakta geçiyor önerdi. Mestil hariç hiç bir gaz damlası sağlık bakanlığı onayından geçememş. Bende bebeğme vermek istemedm. Bu yağı aktardan aldm çokkk az miktarda topuklarna masaj yapyosnz. Eğer çok şiddetliyse karnınada süryosnz ama keskin bi yağ oldgu için sakın damlatmayn elinzi ıslatmş gibi görnse yeter. Hafif hafif uyguladgm an pıt pıt çıkaryo kakasnıda yapıyo bu şekilde.tabi bacaklarınıda bisiklet sürer gibi egzersiz de yapyorm. Denemenzi tavsiye ederim. Çevredki arkdşlarda kullanyomş 2 yerden duynca denedm. Allah kolaylık versin