Ayse001 gönderiyorlar canım yarın ara konus bak ben kendim kullandım cidden inanılmaz faydasını göreceksin kolik bebeği olan arkadaşım da vardı onada tavslye ettim kullandı memnun kaldı yavrum yazık cekmesin o sancıyı hem zaten alışıyor bebek kendi kendine gaz cıkarmaya biz 4. Ayda bıraktık doktorumuz dedi alışın kendi kendine cıkarmaya diye rahat bir şekilde alışma süreci de geciriyor ben hiç zorlanmadım ben cok dua ettim vesile olan kişilere cok