Ahsenelak
Şöyle cok diyet denemz aslında ac kalarak diyebilirim. Sonucta ölmeyeceksin biraz ac kalabilirsin diye kndimi motive ettim hep aralıklı oructa deniliyor buna. Sabah 6 da kalkıyorum 11 e kadar birsey yemiyorum su içiyorum 11 de kahvaltı istediğimi yiyorum beyaz ekmek hariç. Kepek ekmeği tost falan aradaa paates faln bile yiyprum sonra aksam yiyorum birde normal yemek yiyprum aksam 6 da beyaz ekmek ve pilav yemiyorum ama iyice kendimi doyuruyorm. Her aksam cay içiyoruz 21 de cayın yanınanda birdey yemiyorum bu sekilde dişimi sıkarak 2 ayda 10 kilo verdim zaten. Vücut uzun süre ac kalınca yağları yakıyor . Çok sağlıklı değil yani yaptığım sey ama normal diyet yapamıyorum anca bu sekilde zayıflayabiliyorum.