Nişanlandığımda 53 1.5 yıl sonra evlendim 57 kiloyla. Evlendikten 1 ay sonra o kadar çok yedikki eşimle 60 a daha sonra 63 e çıktım ve bu kiloyla hamile kaldım. Nasılsa hamileyim diyip hiç kısmadım 85 le doğuma girdim şuan oğlum 15 aylık. Ve ben 70 kiloyum kot giymeyi özledim eski kıyafetlerime kolum dahi girmiyor. 2 ay önce 62 ye düştüm sonra stresli bi olay yaşadım ben stres olunca çok çok yerim tekrar 70e çıktım boy 1.60 ve fazla duruyor sezeryan göbeğim mahşallah yerinde duruyor. Normalde acayip direyetli biriyim herkes diyet yaparken ki beni gördüğünde biz sendeki gibi azim görmedik derler ama gelin görün ki asla kendime sahip olamıyorum kendime şaşıyorum. Yaza bu kiloyla girmek istemiyorum. 1 tane siyah pantolon giyiyorum aylardır velhasıl çok moralim bozuk eşimle bile birlikte olmak gelmiyor içimden özgüvensizlik var hergün kendime söz veriyorum ama tekrar bozuyorum. Kendimi tanıyamıyor ve çok kızıyorum.😢