Bende de çıkmıştı hamilelikte bağışıklık kaynaklı doktor lazer harici geçmez dedi hatta lazerden sonra tekrar çıkabilirmiş istemedim bu karışımı yaptım siğillerin üstüne koydum bi kaç kere sonra tırnak makasıyla kopardım tırnak makası kullanılmamış ve kolonyalı olmalı bendekiler ufaktı ve kabarcık şeklindeydi zaten sarımsaktan sonra sönüyorlar kaşınıyorlar koparmak isticeksin ama dikkatli ol farklı yerlere değdirme elini şükür 1.5 yıldır bişi yok umarım bidaha da çıkmaz