Canım hamile misin bilmiyorum ama, ben hamileyken çıktı artık çok fazla çoğalmış ve dağılmıştı hamile olduğum içinde herhangi Bi tedavide uygulayamadım ama doğumu yapar yapmaz 1 hafta bile geçmeden hepsi inanılmaz Bi şekilde yok oldu, 8 ay geçti üzerinden ve birdaha da çıkmadı umarım birdaha çıkmaz.