Sblatc biz eşimle beraber yıkıyoruz. O da bebişimizle anı biriktirsin bizden uzak kalmasın diye. Tek yıkamayı hiç denemedim. Eğer tek yıkayacam olsam fileye yatırır yıkarım. File bence en kolayı. Zaten hareketli olmadığı dönemdesin yatır rahat rahat yıka. Annemle beraber yıkardık. Kimseden medet umma çocuk bakma konusunda öğren banyo yaptırmayı diyordu. Şimdi 4 aylık suyu gördükçe iştahlanıyor.