Sblatc Canım kendimden yola çıkarak söylüyorum; böyle banyodur ya da başka işlerdir, birisiyle yardımlaşarak yapmak beni daha da çok geriyor. Hem birisine bel bağlamış hissediyorum hem de müsaitlik zamanları denk gelecek mi diye gerim gerim geriliyorum. İlk çocuğumda hep annemle yardımlaşarak yaptık bir süre, baktık ikimiz de birbirimizi geriyoruz, hemen kendi başımın çaresine bakmayı öğrendim. O gün bugündür çocuklarım için -acil durumlar dışında- kendim yapıyorum her şeyi. En baba, eşim yardımcı oluyor. İkinci doğumumdan sonra da kızımın ilk banyosunu eşimle yaptırdım. Eşim çok istemişti. Ondan sonra hep kendim yıkadım. Öyle file falan da kullanmıyorum. Direk duşa kabin zeminine yumuşak olsun diye temiz havlu katlayıp seriyorum. Hem havlu olduğu için sırtı hep sıcak suyla temas içinde olduğu için üşümüyor. Duş başlığını da ayarlıyorum suyu tazyikli gelmesin diye, güle oynaya bitiyor. Çocuk hem çok rahat oluyor hem de banyo sonrası iş güç olmuyor 🤷🏽♀️ Uzun olmuş, bence kendin daha rahat yaptırabilirsin kısacası 🥰