SinemAsel Bizde de masum üfürük çıkmıstı suan 6 aylıgız ne ben sordum doktora gecti mi diye ne doktor dedi devam ediyor üfürüm sesi diye☺️ Simdi siz yazınca aklıma geldi bidaki ay kontrolde soraym ama bence geçmiştir cnkü heray detaylı bakıyo olsa söylerdi