SinemAsel merhaba 6 ay önce özel bir hastanede dogum yaptim, is icin baska bir sehire geldim ve kizimi 6. ayi icin devlet hastanesine rutin kontrole götürdüm ve kalbinde üfürüm oldugunu söyleyip eko yaptirmami söylediler orada hic beklemeden hemen özel bir hastaneye gittim oradaki doktor kalbinde dogustan delik oldugunu söyledi eko yaptirdim ama ekoda cikmadi iki ay sonra tekrar kontrole gidicez
su anda dogum yaptigim özel hastaneyi sikayet sürecindeyim ihmalsizlik Allah korusun daha kötü olabilirdi