Semra9613 ezgioyku bende sabah aliyorum yanima 3 aylik gunduz kesinlikle yatmiyor yataginda illa bizim yatakta olacak.simdi bana boylesi kolay geliyor ama yavas yavas donmeye basladi tehlike sinyalleri basladi yatagimiz yuksek nolur nolmaz diye endiseleniyorum
MuhammedAmine ezgioyku bende arada yanıma alıyordum 3 aylık dönmeye başladı ben uyurken döne döne yataktan düştü 3.5 aylıktı ben hayatımda bu kadar korkup üzüldüğümü ağladığımı hatırlamıyorum almayın yanınıza beşiğinde yatsın en iyisi bu
Sevda6767 ezgioyku canım ben de 3 4. Ayda başladım yatırmaya yanımda. Kış olduğu için üstünü açıyor diye yatırdım açıkçası ben de dibimde olsun istiyordum :) amaa şimdi çok pişmanım. 10 aylık. Besiginde asla uyumuyo. Derin uykuda koyuyorum onu uyanır uyanmaz ağlıyor yanıma aldığımda duruyo yani velhasıl yanımda yatmak için ağlıyo. Eşim de haklı olarak isyan ediyor ama alıştı bi kere. Yatırma bence alıştırma
Seden18 ezgioyku 5. Ayına kadar reflü yatağında yan yana yattım. Sünger olan eğimli reflü yatağı.Zaman içerisinde bebeğinde sizle daha fazla yatmak istemediğini anlayabiliyorsunuz. Şimdi kendi yatağında yatıyor.
Orkidemm ezgioyku 40indan sonra babynestini kullanmadim birlikte yatiyoruz suan 2.5 aylik. Hamd olsun sorun yasamadim. Gece beslenmeside kolay oluyor. Ki ben uykusuna cok pis biriyimdir ama sorun yasamadim sukurler olsun. Zaten 1 gozum acik yatiyorm 🙏🥴
Hatice18 ezgioyku Valla canım benim bebeğim 5 ay 2p günlük dogdugu günden beri salonda cekyatta yatıyoruz çok şükür Rabbime bişi de olmadı Allah kolaylık veriyor Bizim evde 3 tane beşik var oğlum hiç birinde yatmıyor yanından uzaklaşınca uyanıp ağlıyor Gözlerini açınca yanında görmezse çığlık ata ata ağlıyor o yüzden Allah yardım etsin inşallah hic bişi olmaz
Brcn ezgioyku ben anne baba yani yatagi almistim onunla aramiza koyup uyuyordum. Simdi sadece asi oldugunda ates kontrolu gerektigi icin yanimiza alıyoruz, onun disinda besiginde uyuyor. Bence yanınızda yatiracaksaniz oyle bir urun alin ne olur ne olmaz
Tugce0395 ezgioyku 2 ay yanımda yatırdım ama şimdi korkuyorum artık yanıma alamıyorum5 aylık oldu çok hareketli kendi yatağında bile sabit durmuyor hiç ve artık yüz yüzeride dönüyor o yüzden ben dikkat etsem bile o kendi yatakta ayak ucuma falan gelir diye korkuyorum sadece gündüz uyuturken o uyuyasıya yanına yatıyorum bazen onla bir bnde uyuyorum ama gece almıyorum artık
hellomom ArasinnAnnesi uzmanların hepsi başka bişey diyor😂anneye ve bebeğine kalmış bir durum. Ben aynı yatakta yatmayı tehlikeli buluyorum. Odasınıda 3 aylıkken ayırdım geceleri daha rahat uyuyor bebeğim.
mbub ezgioyku tanıdığım biri bunu yaptı kim ne dediyse aldırmadı şuanda bir kızı 8 yaşında diğeri 15 yaşında ve baba nöbetteyse kızlar anneneleriye yatıyor ve kadın binn pişman bu alışkanlığı yok edemedi ağlıyolar sürekli kadın perişan valla pisikolojisi bozuk
Ayla35 ezgioyku doğduğundan bu yana yanımda yatıyor 😊 ama bnm uykum çok çok hafif çok şükür şimdiye dek bişey yasamadık 10 aylık olduk çok dikkat etmek gerekiyor işte 😊
MUGUL ezgioyku oğlum 1 yaşında 2.ayından sonra beraber yatmaya başladık çünkü uykusu çok hafif beşiğine koyunca uyanıyordu. Baya babasıyla ortamızda uyudu ama artık geniş yer istiyor babayı odaya gönderdik koca yatakta sarılıp uyuyoruz 💕 çok şükür bu günlerimize harika bi duygu 😍
Aliimran ezgioyku valla canım benim bebeğim dokuz aylık ve doğduğundan beri aynı yatakta yatıyoruz çok şükür bişey olmadı zaten pat bi kıkırdama hemen kaldırıyor beni çok hashasım ondan uzakta yatıyorum ama en iyisidir ayrı yatırmak ne olacağı belli değil uyku hali insanın.bwnim bebeğim beşikte bi türlü uyumuyordu benle uyuyor alıştı aerık bende bebeğim iyi olsunda nasıl isterse istesin diye
Aliimran ezgioyku bende aynısını yaşadım gece çok kalkar ve ben artık dermanım kalıyordu emzir salla bende koynuma alınca emip hemen uyur bu ikimiz içinde çok rahat oluyor uyuduktan sonda ben biraz uzakta yatıyorum onunla
Kubis ezgioyku bende 6 aylık kızımla sarılıp koklasarak yatıyorum hem o mutlu hemde ben. Akşam yattığı gibi sabah aynı şekilde uyananlardanim o yüzden hiç sorun olmuyor.
Asiveela Eşim marangoza yatağın dibine monte edilen anne yanı beşik yaptırdı doğduğundan beri koyniş koyniş yatıyoruz o mutlu ben mutluyum düşünürseniz link bırakıyorum eğer eşiniz becerikliyse kendisi bile yapabilir https://urun.n11.com/besik/anne-yani-besik-sinirli-sayida-P328017660
Nrnbirol ezgioyku 7 aydır öyle yatıyoruz ikimizde memnunz ama alıstırmayın bnce şimdi beşiğinde yatmıyor eşimle yatamıyoruz