Kızlar merhabalar 4 aylık bebeğim var son 1 aydır ikimiz yanyana yatıyoruz iki anne de buna çok tepki gösteriyor sinirim bozuldu. Uyku hali belli olmaz diyorlar korkutuyorlar beni. Tamam belki haklılar ama ben dibinde yatmıyorum ki çocuğun, geniş bir alanda yatıyoruz. Var mı bebeğiyle bu şekilde uyuyan?