Aysglarslan Siz ozaman zaten işyerinizle baştan o şekilde anlaşmışsınız, tabi ki ben raporlu olduğum süreçte maaş almayacağım rapor parası olarak devletten alacağım. Raporlu olduğunuz dönemde resmi olarak çalışmadığınız için maaş da almamanız gerekir. Ama bazı işverenler maaşları ödeyip sonra rapor paralarını kendileri alıyorlarmış diye duymuştum.