Mervakkkkkkk 4a çalışanlarına ücretli izine ayrıldıkları anda maaş ödemesini işveren değil sgk yapar.Ben 32. Haftamda Doğum iznime çıktım 1nisanda doğum yaptım 1 nisana kadar bi yattı analık parası başlığı altında sgknın ödediği bürüt maaş,kalan kısmı da doğumdan sonra yattı bu süre zarfında maaş işveren tarafından yapılmaz