Dgnwgmsm morpatii Rota aşısını mi süt alerjisinden dolayı yaptirmadiniz? Benim kızımda da çıktı alerji ve 10 gün sonra rotanın ikinci dozu var.
morpatii Dgnwgmsm süt alerjisi teşhisi koyduğu zaman doktorumuz rota aşısının ikinci dozu gelmişti doktoru alerjik bir bebek yaptırmayalım kalsın demişti
morpatii Gzdzeynep zaten kaç tane aşı var ki canım sanmıyorum ücretli olduğunu orada o kadar fakir bi ülke para ile yapılıyor olsa kimsenin aşı yaptıracak durumu yok salgın hastalık artacak o riski göze almazlar