Aysemete aptamil diğer mamalara göre daha şekerli olduğundan kilo alımı daha fazla oluyo diye biliyorum eğer kilosu normal değerler içerisinde ise ekstra şeker verip gereksiz kilo aldırmaya gerek yok bence.benim bebeğim prematüre olduğu için mecburen aptamil prematüre kullandım 3kiloya ulaşır ulaşmaz mamasını değiştirdim çünkü 3 4 kutuda bile gaz problemi kaka problemi oluşturdu. Bebelac golda geçtim şimdi maşallah hersey yolunda