Anneyimm1oglum günde en az 500 kez diyorumdur bazen normal bazen yüksek sesle gerçi eşime göre hep yüksek sesle diyorum ama napayım tezgaha çıkar hayır ün düşeceksin ocaga yaklasır elin yanar fırını açıp kapatmayı öğrenmiş fırınla oynar oyuncak çekiç ve matkapla tv ye vurur kardeşinin beşiğine girmeye çalısır beşik boşken girmesine bişey demiyorum ama içşnde bebek varken tepesine çıkmak ister bebk yatakta yada yerde olsun üstğnden yürümek ister saçımı çeker bıulaşık detarjan ilacı ve süngeri onalr dikkatini çok çeker kısaca zararlı ne varsa ister bende hayır derim omsunun köpeğini gösterir eline başka bişey vererek hayır demeye. Çalısıyorım direk hayır diiynce ve bağırınca dahada yapıyo benşmkide yeni 2 yaşına girdi bıcaklaro saymıyorum bile bıçaklar benim bile sabdalyeyle çıkıp alabilcegim yerde tezgahta görsün anında alıyove sen de yanlız değilsin hele bi tırmanmaya başladın daha fazla brn ben desin ozman seninde hayırların daha da çoğalacak