Mrb. Benim oğlum 11 Ayy oldu yanlış tehlikeli birşeyin yanına gidince hayırrr diyorum yani bunu 6 aydan beri emeklemeye başladı bende o zaman başladım hayır şunu yapma örnek vereyim elektrik sobasinin yanına gider evimiz doğalgazls ısınmıyor diye onu da açıyoruz diyorum hayır tekrar gidiyor bu defa biraz yüksek bir sesle hayırrr diyorum hemde uzaklaşıyor bunun gibi çok şey var daha
Biraz yüksek sesle diyince gitmiyor
Yüksek sesle demem yanlış mı?
Sizde çocuklarınıza Hayır şunu yapma fln diyormusunuz?
Yüksek sesle diyince durduğu için o konuda biraz rahatsızım kötü bir anne miyim diyorum sesimi yukseltirim bazen 😏