esrefiMahlukatAnasi Minnoskizimm koltuk altından eski usül ölçebilir misiniz? Koltuk altı daha doğru oluyor bebeklerde.
Pandayavrusu28 Ya benimde bebeğim şuan ateşi var 1 yaş aşısı vurdjrdum ateş düşürücü verdim arada bı çıkıyor ya naoicam bilemedim
Minnoskizimm -eylull- düşmedi Malesef banyo yaptırdım hastaneye götüreceğiz elimden gelen herşeyi yaptım geceden beri ama düşmedi
Fks65 Minnoskizimm şırıngayla tam ölçü vermelisin yoksa miktarını doğru yapmazsan işe yaramaz kaç kilo
Minnoskizimm Aysin3838 bende düşüremedim zaten zaten ne yaptıysam düşmedi yanakları kıpkırmızı götüreceğim mutlaka
Minnoskizimm Fks65 ya olabilir gerçekten bizde grip olduk yani hala bende halsizliği var belkide bende covid oldum bilemiyorum gerçekten
Fks65 Minnoskizimm üç defa hastaneye gittim faranjit dediler coronaymışım bence rahat edemiyorsanız test yaptırın
Minnoskizimm -eylull- canım çok teşekkür ederim hastaneye gittik testleri temiz çıktı diş olabilir dendi bende anlamadım