Bebegimicin1 Valeria ben civilden almıştım kujju markası 2019 da aldım 65 tl 3 ğparça emzirme minderi önlüğü ve küçük yastık şuanda intertnet sayfasında var 100 tl omıuş 2019 dan beri kullanıyorum gayet saglam çıktı renkte solmadı
Baby_Mila Valeria Yok dar olmuyor üstü zaten biraz açık oluyor bebişide görüyorsunuz ben çok memnundum her yerde emzirdim onunla şimdi büyüdük dışarıda mama sandalyesi kullanacağımız zaman üzerine geçiriyorum pusette de bebeği rüzgardan mikroptan koruyor☺️
1melekannesii Valeria Kafadan giyiyorsun canım bide kol kısmında ip var takıyorsun onuda öyle kafadan geçirmeli