Valeria alttaki bence. Bana da annem dikmişti basit bir pelerin mantığında yakası cırtcırtlı. Parkta otobüste mekanlarda gittiğim evlerde her yerde kullanıyorum, yanımdan hiç ayırmıyorum😍 Ama anlamadığım üsttekinde mesela önü düğmeli olmayan bi şey giydiniz sırtı açık değil mi tişörtü kaldırırken sırtınız açılmıyor mu?