asya00 Ozlemadn bende inanın ki 6 aydır elinde kaldım huysuzluğundan son bir aydır da uykusuzluktan sinirden çok ağladığım oldu benim de
Annesininprensesi asya00 evet biter benim kızım hep sık uyanır ama diş döneminde daha beterdi 20 dakikada bir uyanırdı şimdi biraz düzeldi