Hanımlar kızım yeni 6 aylık oldu son bir aydır uykusuzluktan ölmek üzereyim bu açtığım kaçıncı post bu konu ile ilgili bilmiyorum ama burayada yazmazsam sinirden yorgunluktan çatlıycam. 3, 4 aylıkken saat 10buçuk olmadan yatağında beş dk sallardım gecede sadece iki kere uyanırdı. Ama son bir aydır gece uykusuna bir saatte geçiyor on dk sonra tekrar ağlıyo dalıyo yarım saat sonra tekrar böyle birkaç seferden sonra sadece 2saat uyuyup sonra 2 saatte bir emmeye kalkıyor sabaha kadar durum bu. Ben napcam bilmiyorum 😞