Pimpiriklianne07 Ozge251021 balik yasak değil zaten onu tüketiyorum ama hep aynı tür balik yiyorum.. tavuğu yasaklamamisti doktorum ben yine de yemedim daha sonra diyeti açtığım zaman hiçbir alerjik reaksiyon göstermedi o yüzden yiyorum artik
Ozge251021 AybarssMom kuzu eti yiyebilirsiniz 😍 dana eti tavuk eti balık eti yasak diye biliyorum ben yotubedeki Prof alerji doktoruda öyle diyorda
Defnem201919 SGeceC tatlı konusunda hurma kakao ceviz robottan Çekip toplar yapıyorum Hindistan cevizi döküyorum. Diğer tatlımda irmik ve un helvası 🥰
SGeceC Defnem201919 İrmik ve un helvası sanki sütle güzel oluyor ya suyla olunca bir türlü o keyfi alamıyorum😁geçen gün elmalı kurabiye yaptım su yağ un kabartma tozu vanilya hamuru bunlardan ibaret çok guzel olmuştu birde Lokma tatlısı idare ediyorum napalm 🤗
Kvsrelif Defnem201919 ya dun bende kavurucaktım ama tereyagsız ırmık yada un helvası lezzetli oluyor mu ki annem olmaz dedi bende bosa yorulmayayım dıye yapmadım
Defnem201919 SGeceC bunlarda bana fikir olsun 🥰 Nermin yazılı taşın instgramda irmik helvası tarifi inAnılmaz güzel oluyır tereyag yerine ben sıvı yağ koyuyorum bir bakmanızı tavsiye ederim
Kvsrelif SGeceC evet elma tatlısını bende denedım cok guzel oldu irmik helvasıda yemek ıstıyorum ama tereyagsız lezzetlı olurmu bılmıyorum
AyseninAnnesiiii Bir şeyi çok merak ediyorum sadece yumurta alerjisi olabilir mi yumurta yedigim de kakada kan oluyordu kestim kan kesildi peynir ve yoğurt süt bunları yiyince. olmuyor sadece yumurta olabilir mi 😵💫
SGeceC AyseninAnnesiiii olabiliyor evet bize yapılan alerji testinde yumurta akı ve beyazına bile ayrı ayrı bakılmışti. Süt olmayıp yalnızca yumurta olabiliyormuş doktor söylemişti hatta mesela sadece buğday gıdalarına bile alerjisi olan bebekler varmış. Sizin gözleminiz çok önemli sonuçta testler hep yanıltıcı şu aşamada
sumeyye53 dorugunannnesii kahvaltıda zeytin patates yeşillik bak tahin pekmez yiyyorum kek poğaça da süt yerine su kullanıyorum gayet güzel oluyor yalnız kabartma tozu da yasak yerine karbonat kullanıyorum vegan tarifler işinizi görür bakın mutlaka paketli gıda olarak büyük marketlerde migros da vegan ürünler var protein bar diye de geçiyro çikolata yerine onu yiyorum
SGeceC AyseninAnnesiiii kan aliyorlar 1 haftaya çıkıyor sonuç bizde hem yumurta hem süt negatif sonuç verdi ama doktor genelde çok küçük bebeklerde sonuç böyle oluyor annenin gözlemi ve diyetle düzelip düzelmedigi önemli dedi ben gazdan dolayı süt alerjisinden şüphe etmiştim vücudunda kabartılar oluncada yumurtadan şüphelendim ikisinide tuketmeyince şikayetler bitti o yüzden testler malesef boşuna yapılıyor bana kalırsa..
AyseninAnnesiiii SGeceC ee o zaman kan alıp cocugun canını yakmaya gerek yok anne gözlemleyip tüketmesin anlasın. Bu durumda doktora bile gerek yok sanırım 🤷♀️😬
SGeceC AyseninAnnesiiii Doktorlarin görüşleri çok farklı bir sürü damla verdiler çocuğa bı başkası damla olmaz çok küçük dedi gaz için vs.. ben şahsım adına kendi iç güdülerimle çocuğuma iyi geleni gözlemleyip öyle devam ediyorum 4. Ayından sonra diyeti açmaya başlarım diye düşünüyorum oda nasıl mesela pişmiş gıdalar şeklinde mesela kek yumurtada süt de pişmiş oluyor sonra bir kaşık yoğurt falan gibi gözlemleyerek devam ederim doktora danışıcam yinede ama çocuk iyi olursa tabi bu bizde kanlı kaka falan olmadığı için biraz daha rahatız şuan çok tepki veriyor olsa cesaret edemez alerji bölümüne giderdim direk
srkck000 dorugunannnesii ben de bir ara uygulamıştım mide ağrılarım geçmişti😊 sizin vücudunuza da iyi gelecektir emin olun hem geçici bir dönem olur umarım
Yasineriminannesi dorugunannnesii bizde de durum aynı doktorumuz sdc süt ürünleri kes dedi başka bişey demedi
Yasineriminannesi Yasineriminannesi ama ben. Başka şeyler yemekten bile tegirdim oluyorum. Süt ürünlerinde hariç başka şeylere bile acaba yiyimmi yoksa yimiyimmi diye. Kafam karışıyor doktorumuz sütten kesene kadar süt ürünlerini tuketmicekmisim🤦🤷
Pimpiriklianne07 Smrr bal kabağı tatlısı,ayva tatlısı,irmik tatlısı,lokma ve nette ıslak kek vb bi cok tatli tarifi var aklima gelenler bunlar 😊
odlare SGeceC bal kabagi dokunmuyor bana bal kabagi tatlisi yiyebilirsin. Bir de yumurtanin beyazini yiyebiliyorsan beze var alternatif olarak ;)