dorugunannnesii merhaba benimde oğlumda doğduktan iki hafta sonra çok ciddi ağlama krizleri gaz sancısı oldu hiç bir şekilde geçmeyince doktor süt alerjisinden şüphelendi dışkıda kalprotektin testi yaptı bununla kesin teşhisi koydu başka bir doktor direk alerji testi yaptı çıkmadı orda ama zaten çok küçük bebeklerde sonucun pozitif olmayabileceğini annenin gözleminin önemli olduğunu söylemişti . Zor bir süreç anne için ilk etapta ama diyetle beraber bebek rahatladıkça hiç zor gelmiyor. Neler yiyorum kısmına gelince kabak,patates,havuç,ıspanak,patlıcan sebzelerin hepsini yiyorum ben lahanalar ve domates hariç. Balık ve kuzu eti yiyorum kuzu etini çektirip köfte yapıp buzluğa atıyorum hatta. Kahvaltıda zeytin, reçel,hurma ve mutlaka marulla dereotu bolca yiyorum süt içinde çok yararlı oluyor.Bebeğim kolik olduğu icin doktorum pirinç,bulgur, buğday kurubaklagillerin tamamını yasakladı. Yumurta ve tavukda yemiyorum ben.paketli gıdaların tamamı yasak içerisinde peynir altı suyu bulunan yiyecekleri bile yememelisiniz örneğin hamburger ekmeği , bisküvi,çikolata gibi… Bir tek tatlı konusunda seçenek yok onun dışında bir şekilde doyuyorsunuz benim bebeğim diyete başladıktan 2 hafta sonra rahatlamıştı şimdilerde çok iyi umarım sizin bebişinizde bir an önce iyi olur