havana1 Amnehma bizimki 14 aylık sallayarak uyutuyorum.Sallarken nasıl cebelleştiğimi bir görsen gül gül ölürsün.Ben bazen gülüyorum bazen sinir krizi geçiriyorum çocuğu sabitlemek için 😄😄Görende zorla uyutuyorum zanneder.
Sena45_sema Amnehma benide çildirtiyo bağırıyom ağlıyo sonra pişman oluyom bağırdigima bide annelik zor çok sabir istiyo